יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

מעורבות חברתית גם היא במשולש השירות

גל המחאה שעבר עלינו הינו חלק מתופעה בינלאומית המשלבת תחושת נמאסות מהשיטה הנוכחית יחד עם תחושת סולידריות שכבר שנים לא היתה מנת חלקנו. אחד המנועים לגלי המחאה הכלל עולמיים הן הרשתות החברתיות שמתחילות תהליך של שינוי במישורים רבים של חיינו. אחד מתהליכי השינוי הוא האופן שבו מוכנים גם הלקוחות וגם העובדים להזדהות עם החברה בה הם עובדים. דוגמה מפורסמת היתה של חברת פפסיקו,כאשר החברה הכריזה על פרויקט הרענון של פפסי. במסגרת הפרויקט, הקציב המותג לפחות 20 מיליון דולר לתרומות לארגונים מקומיים ולמטרות חברתיות, שהוצעו על ידי הציבור, בתחומים כמו בריאות, תרבות, אמנות, סביבה וחינוך. את ההצעות ציבור הגולשים יכול היה להגיש מדי חודש באתר מיוחד. התקציב הגיע מהחלטה לא לפרסם ברגעי השיא של הסופרבול.

להמשך


לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי



לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה