יום רביעי, 31 ביולי 2013

האם באמת אנחנו חייבים להמתין בתור

תור הינו חלק בלתי נפרד מחיינו ורבים מאיתנו שואלים האם באמת אנחנו חייבים להמתין בתור. לצערנו, אין מפלט מהתור, וחלק מתהליכי קבלת השירות כוללים המתנה בתור.
היווצרות התור נובעת משני תהליכים בלתי תלויים זה בזה. האחד, תהליך הגעה של הלקוחות, והשני מתן השירות על ידי נותן השירות. אם הלקוחות היו מגיעים בזמנים מוגדרים ומדויקים, לדוגמא, כל חמש דקות, וזמני מתן השירות היו קבועים ומדויקים, למשל בדיוק חמש דקות, אזי לא היה נוצר תור. השונות הקיימת בין הלקוחות יוצרת הבדלים בזמני מתן השירות ובזמני ההגעה וכך נוצר התור.
להמשך 


לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי



לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה