יום רביעי, 31 ביולי 2013

האם כל העולם עוסק בשירות

ארבע יצרניות רכב יפניות בהן טויטה, ניסאן והונדה מזמנות מיליוני כלי רכב ברחבי העולם בשל בעיה בכריות האוויר. לא היינו רוצים לתאר מצב בו היצרניות הללו לא היו מסוגלות לפנות לכלל הלקוחות הרלבנטיים ולבצע את התיקון הנדרש תוך שימוש בתשתיות השירות שלהן. דהינו, השירות הינו מרכיב הכרחי בייצור מוצרים. ללא מערך שירות יעיל ואפקטיבי הפועל לאחר המכירה רמת שביעות הרצון של הלקוחות הייתה צונחת. המסקנה המדהימה הנובעת מכך היא שכל העולם עוסק במתן שירות - ללא יוצא מהכלל.

להמשך


לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי



לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה