יום שלישי, 2 ביוני 2015

אסוס והשירות – מה צריך לעשות?

בכתבה של צחי הופמן בגלובס ,מצהיר המנהל החדש של אסוס ישראל כי הסניף הישראלי של חברת אסוס ישפר את רמת השירות הניתנת בישראל. הם החלו בתהליך של השקעה בהרחבת מערך השירות ובשיפור רמת השירות הניתנת ללקוחות. מנהל מערך השירות של אסוס ישראל הצהיר כי כבר מתחילת 2015 חל שינוי מהותי בביצועים של הסניף הישראלי.
הגורם המרכזי שהוביל את ההחלטה, לפי הכתוב בגלובס, זו הירידה הדרמטית בנתח השוק של החברה מ19% ל 12%, כנראה, בגלל השירות.
image



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה