ערב יום השואה עולים בי הרהורים על החיבור הלא קיים בין מחנות ההשמדה לבין עולמות השירות. המזעזע הוא, שניתן לאמץ בהצלחה עקרונות ניהוליים תפעוליים למטרות נוראיות ובלתי מוסריות . הגרמנים תפעלו מערכות תורים באופן יעיל ביותר .הם דאגו למשטר תור נכון , ולהתנהגות ״נכונה״ של הממתינים בתור, תוך שימוש במרכיבים פסיכולוגיים נכונים. כל זאת, בכדי שלא יתעורר מרד בעת ההמתנה בתור או במונחים של עולם השירות שמירת ״חווית הלקוח״.
לקריאת הפוסט
לקריאת הפוסט
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה