יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

רכש ושירות - האם יש קשר?

הדינמיקה של הסביבה הדינמית  העכשווית מזמנת מפגשים מקצועיים בין בעלי תפקידים שונים בארגון, כאלו שבעבר בקושי אמרו שלום אחד לשני.
השיח בין מנהל הרכש של הארגון לבין מנהל השירות, אם התקיים בכלל, נסב לרוב סביב מחירים, כיצד להשיג הנחות כדי להוזיל הוצאות, וכיצד לנהל את הספקים ביד רמה. הקשר הישיר שבין הרכש לשירות לא תמיד מובן מאליו. האם רמת השירות קשורה בכלל לניהול הרכש?

להמשך 


לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי



לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה