יום שישי, 16 באוגוסט 2013

שירות לכל

באפריל 2013 פורסמו תקנות המנגישות מגוון רחב של מערכות שירות לבעלי מוגבלויות. הישג מרשים המאלץ את כל מערכי השירות הציבוריים להיות נגישים. המיוחד בתקנות הללו זו רמת הפירוט ועומק הכניסה לפרטים מרמת הגדרת הפונטים במסמכים ועד מתן אישור כניסה בחינם למלווה, כולל התיחסות לכלבי נחייה המסייעים לעיוורים. יתרה מכך, יש התייחסות לאתרי אינטרנט, ספרים אלקטרוניים, ועוד. למעשה קימת התיחסות לכל מרכיבי משולש השירות הכולל את : ניהול הלקוחות – טיפול במכלול הקשרים עם הלקוח בהיבט התהליכי וההתנהגותי. ניהול ותפעול – מכלול הפעילויות והתהליכים של השירות. ניהול תשתיות – הסביבה הממוחשבת והמתוקשבת התומכת בשירות.


להמשך קריאה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה