יום שבת, 15 ביוני 2013

הנדסה וניהול מערכות שירות



אודות


מגזר השירותים מהווה מרכיב מרכזי בכלכלה , גם במגזר היצרני יש חשיבות עליונה לא רק לאיכות המוצר אלא גם לשירות הנלווה אליו .מה ניתן לעשות בנושא ?

תיאור

תכנון ותפעול של מערך שירות היודע להיות יעיל, כלכלי ומעניק חווית לקוח חיובית – הם צורך חיוני של כל ארגון מוביל בתחומו
מערכת השירות כוללת שלושה מרכיבים מרכזיים המשפיעים על השירות: הלקוח שיכול להיות אדם פרטי , ארגון, או ממשל , תשתיות מחשוב ותמיכה, ותהליכי ניהולי ותפעול המתקיימים בארגון כל זאת תחת אילוצים כלכליים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה