אודות
מגזר השירותים
מהווה מרכיב מרכזי בכלכלה , גם במגזר היצרני יש חשיבות עליונה לא רק לאיכות המוצר
אלא גם לשירות הנלווה אליו .מה ניתן לעשות בנושא ?
תיאור
תכנון
ותפעול של מערך שירות היודע להיות יעיל, כלכלי ומעניק חווית לקוח חיובית – הם צורך
חיוני של כל ארגון מוביל בתחומו
מערכת
השירות כוללת שלושה מרכיבים מרכזיים המשפיעים על השירות: הלקוח שיכול להיות אדם פרטי ,
ארגון, או ממשל , תשתיות מחשוב ותמיכה, ותהליכי ניהולי
ותפעול המתקיימים בארגון כל זאת תחת אילוצים כלכליים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה