יום חמישי, 8 במאי 2014

אמא'לה, נחש - ד"ר אפרת פרל

אני שמח לארח בבלוג את ד"ר אפרת פרל חברת הסגל במחלקה להנדסה וניהול מערכות שירות 




אם נחשוב ונתרכז, נמצא מה הכי מעצבן אותנו בעמידה בתור, מעבר להמתנה עצמה, שירות לא מקצועי וכדומה. התשובה היא כמובן שיעקפו אותנו!! כולנו היינו בסיטואציה בה אנו ממתינים לקבלת שירות, ולאחר זמן מה אנו רואים לקוח אחר, שבוודאות מוחלטת הגיע אחרינו לתור אך ברוב עוונותיו נכנס לפנינו לשירות. אין דבר מעצבן מזה. אנו נתקלים בזה בסופר- אנו ממתינים שיגיע תורנו לשלם בקופה עבור רכישותינו ובזווית העין אנו מבחינים כי התור בקופה לידינו מתקדם יותר מהר וכי לקוח שהגיע אחרינו לקופה כבר מתקבל לשירות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה