יום שלישי, 27 במאי 2014

האם הלקוח תמיד צודק ? ד"ר מיה גולן

אני שמח לארח בבלוג את ד"ר מיה גולן חברת הסגל במחלקה להנדסה וניהול מערכות שירות.

ד"ר מיה גולן
ד"ר מיה גולן
כולנו מכירים היטב את הסיסמאות השגורות בפיהם של אנשי שירות לקוחות: אצלנו הלקוח תמיד צודק, אנו עושים מעל ומעבר עבור לקוחותינו, נייצר ללקוח חווית שירות מדהימה ועוד ועוד. מטרת סיסמאות אלה היא להגביר את שביעות הרצון של הלקוחות ולמנוע מצב של בריחת לקוחות לחברה מתחרה. האומנם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה