יום שישי, 28 במרץ 2014

הזכות לפרטיות מול הפרסונליצזיה של השירות

העולם מתקדם בקצבים עצומים וכתוצאה מכך כולנו דורשים חווית לקוח נפלאה או לפחות טובה מאד,  והעיקר מותאמת אישית. השירות המוצע  חייב להבין אותנו , להתאים לרצונותינו , ליכולות שלנו ,ולרגע המתאים בו הוא מוצע. הצעה של טיול אל מול שקיעה רומנטית על הר קסום במחיר אטרקטיבי למי שזה עתה אהבת חייו עזבה אותו או אותה, יכול במקרה הטוב להעלות חיוך עצוב  אצל מקבל ההצעה, או במקרה הגרוע התקף זעם . אולם בכדי להציע את ההצעה המושלמת בזמן הנכון, המידע הנדרש הוא רב מאד. נשאלת השאלה האם אנו מעוניינים שידעו עלינו כל דבר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה