יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

התפוח והתור

במערכות שירות מדדי ביצוע מקובלים הם: אורך התור וזמן המתנה בתור. מרכזים רבים הנותנים שירות משתדלים לצמצם את משכי ההמתנה ומאד גאים במתן שירות ללא המתנה מרובה. לאור זאת, כיצד ניתן להסביר את התופעה של זמני המתנה של 13 שעות ואלפי ממתינים בתור. הרי תפיסה השירות הממוקדת  במשך המתנה בתור תאמר כי  מרכז שירות שיעניק שירות שכזה יזכה לזעם הלקוחות. ובכל זאת, בריטואל שנתי מדהים מצליחה חברת אפל להעניק ללקוחותיה רמת שירות שכזו בעת השקת מכשיר חדש. ב Ynet   מדווח אביב סביון על ההמתנה שלו כל הלילה , כולל דחיפות וכל זאת בכדי לאחוז בפלא. הסרטון הבא מציג את חוויות הלילה הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה