יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

איזה סניף יעיל יותר?

הנדסה וניהול מערכות שירות מתבססת על שילוב של גישות כמותיות, אכותניות וניהוליות התומכות במשולש השירות הכולל את המרכיבים :
ניהול הלקוחות – טיפול במכלול הקשרים עם הלקוח בהיבט התהליכי וההתנהגותי.
ניהול ותפעול – מכלול הפעילויות והתהליכים של השירות.
ניהול תשתיות – הסביבה הממוחשבת והמתוקשבת התומכת בשירות.
ברצוני להציג את אחת השיטות הכמותיות החשובות התומכות בניהול ותפעול השירות.
ניתוח מעטפת נתונים - DEA, הינה גישה כמותית ניהולית המתבססת על שיטה מתמטית המשמשת להערכת יעילות במספר ממדים של סניפים בארגון.

להמשך 


לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי



לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה